MENU

RETURNERING


Hos Ikast Etiket har vi meget få returneringer.
Du har altid 14 dages fortrydelsesret når du handler som forbruger på www.ikastetiket.dk, se dog afsnittet om specialfremstillet varer. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Har du købt en vare, du har fortrudt eller lever varen ikke op til dine forventninger vil vi altid anbefale, at du tager kontakt til os hurtigst muligt. Så tager vi sammen en snak om hvordan vi løser det.

Ved specialfremstillede varer bortfalder den almindelige fortrydelsesret ved bestilling.

HVOR SKAL JEG SENDE RETURVARER TIL?
Inden du returnerer er det altid en god idé at tage fat i os på mail eller telefon 9715 5312. Når du vil bruge din fortrydelsesret skal du selv betale porten for at sende ordren eller dele af ordren retur.

Du kan sende din(e) vare(r) eller aflevere dem personligt efter forudgående aftale hos:

Ikast Etiket A/S
Neptunvej 6
7430 Ikast
Danmark


Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav.

Pak varen omhyggeligt og vedlæg en kopi af din kvittering.
Sørg altid for at få en kvittering, når du sender varer retur. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.  

Vi håndterer som udgangspunkt din returnering samme dag, som den er modtaget på vores lager, men i travle perioder kan ekspeditionstiden være længere

HVORDAN FÃ…R JEG MINE PENGE RETUR?
Skal du have penge tilbage, bliver beløbet altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. 

Hvornår pengene er på din konto afhænger af din bank samt hvilket betalingsmiddel du anvendte, da du bestilte. Bemærk, at PayPal har en ekspeditionstid på 30 dage.  

KLAGEVEDJLEDNING
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@ikastetiket.dk eller 97155312. Hvis det imod forventning ikke lykkedes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionensonline klageportal her: http://ec.europa.eu/odr.