login     
0

LEVERING

HVAD KOSTER LEVERING OG FRAGT HOS IKAST ETIKET?
Hos Ikast Etiket får du leveret din pakke gratis med DAO hjemmelevering på alle online køb over kr. 179. Du kan også vælge vores andre fragtløsninger mod et mindre beløb. Handler du for mindre end  kr. 179, koster fragten fra kr. 39,95. 

HVEM SENDER I PAKKEN MED?
Når du handler hos Ikast Etiket kan du vælge:

  • DAO hjemmelevering - vores mest populære løsning. 
  • DAO pakkeshop
  • PostNord pakkeshop
  • GLS erhverv.
  • Afhentning på vores kontor/lager i Ikast. 

Langt størstedelen af de ordrer vi sender ud er pakket omhyggeligt i en kuvert, så buddet kan aflevere din ordre direkte i din postkasse. 

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
Når du bestiller hos Ikast Etiket, skal du være opmærksom på, at hvis du har bestilt varer med eget design skal vi først producere din ordre. Derfor kan leveringstiden variere afhængigt af hvilke varer, du har bestilt. På den enkelte vare kan du se den samlede leveringstid inklusiv produktionstid. Du kan også se forventet leveringstid på din ordrebekræftelse. Bemærk at vi som udgangspunkt altid sender hele din ordre samlet, hvorfor varen med den længste produktionstid vil afgøre den samlede leveringstid.

Når din ordre er produceret og klar til at blive sendt fra Ikast går der 1-2 hverdage før du modtager din ordre. Hvis du vælger DAO hjemmelevering, har du som oftest din ordre allerede dagen efter vi har sendt den - også hvis den følgende dag er en lørdag eller helligdag.

Bestiller du varer fra vores lager sender vi altid ordren samme dag, hvis du har bestilt inden kl. 14.00.

Vi sender altid en mail, når vi sender din ordre fra Ikast. 

HVOR ER MIN PAKKE?

  • Levering til privat adresse:
    Har du fået besked om at din ordre er blevet leveret, men undrer du dig over hvor den er? Så er det altid en god idé at kigge i postkassen. Er ordren ikke i postkassen skal du ringe til os, så kan vi hjælpe dig med at spore din pakke. Skulle det uheldige ske, at din pakke er blevet væk sørger vi selvfølgelig for at sende nye varer til dig omkostningsfrist. 
  • Levering til erhverv:
    Vi oplever fra tid til anden, at en pakke "bliver væk" i både små og store virksomheder, men den dukker som regel op. Som oftest er pakken blevet leveret til en af dine kollegaer, der har kvitteret for pakken, så spørg dem gerne inden du ringer til os. Har dine kollegaer heller ikke set pakken, skal du selvfølgelig ringe til os, så kan vi hjælpe dig med at tracke pakken. Sørg altid for at skrive tydeligt ved bestilling, hvem pakken skal leveres til. Skriv gerne afdeling og husk præcis adresse.
     
  • Levering til pakkeshop:
    Hvis din ordre bliver sendt til en pakkeshop får du en besked fra fragtfirmaet via mail eller sms, når pakken er klar til afhentning. Er der gået mere end 4 dage siden vi har sendt en mail om at din pakke er sendt, så tag fat i os.