Søg...
Ikast Etiket - Labelyourself
login&t=1728908114 
0

Design dine egne klistermærker med QR kode

Leveret hos dig: 17.-22. oktober
Leveringspris: Fragt 39,95 Gratis fra kr. 179
Her på siden kan du designe klistermærker med dine egne QR koder.


Se her i videoen hvordan du bruger designeren.

Upload din QR kode ved at klikke på "Upload image". Tilpas dine klistermærker som du ønsker dem, ved at vælge størrelse, baggrundsfarve, skrive tekst etc. Hvis du ikke allerede har en QR kode, kan du genere gratis QR koder mange steder online.

Hvis du har brug for klistermærker med fortløbende numre/QR-koder, kan du kontakte vores salgsteam, så kan vi hjælpe dig.
Bredde i mm
Højde i mm
Antal


Form

Baggrund

Tekst

Upload image

Lag & baggrund

Hvad bruger man klistermærker med QR koder til?

Klistermærker med QR-koder bliver mange steder brugt, når man gerne vil lede sin kunde eller gæst videre til en hjemmeside eller en app. Med QR-koden behøver din gæst ikke selv taste et link til et website, men kan bare scanne QR-koden med kameraet på en smartphone. Det kan fx være restauranter eller cafeer, der i stedet for at have et fysisk menukort vælger, at kunderne altid kan læse en opdateret menu online og måske bestille deres mad via websitet.

En QR-kode kan også være nyttig, hvis du har en stor mængde information, som kunderne skal have adgang til, men som ikke er relevant eller muligt at trykke på en flyer eller i en brochure. Måske bliver informationerne tit opdateret eller måske er det for teksttungt til, at alle kunder ønsker at læse informationerne.

Mange bruger også QR-koder til at lede deres interessenter videre ind på hjemmesiden, uden at kunden skal gøre andet end at scanne QR-koden med sin telefon. Det gør det let at dele lange url'er eller ulogiske webadresser med bogstaver og tal. I kan også lede kunderne videre til en videoguide med QR-koden.



Sådan får du mest ud af dine klistermærker med QR koder

For at optimere brugen af klistermærker med QR-koder bør du overveje følgende:

  • Tydelig placering: Anbring klistermærkerne et sted, hvor de er synlige og tilgængelige for mÃ¥lgruppen.
  • Instruktioner: Tilføj korte instruktioner eller et incitament til at motivere folk til at scanne QR-koden.
  • MÃ¥lgruppeorienteret indhold: Tilpas QR-kodeindholdet til din mÃ¥lgruppe for at øge engagementet.
  • Analyse: OvervÃ¥g og analyser resultaterne ved hjælp af analyseværktøjer for at evaluere effektiviteten af din QR-kodekampagne.
  • Opdatering: Opdater QR-koderne efter behov for at sikre, at de altid linker til aktuel og relevant information.


Ved at implementere disse trin kan du maksimere værdien af klistermærker med QR-koder og skabe en mere interaktiv og informativ oplevelse for dine brugere.




Trustpilot
TrustScore 4.8 | 9286 anmeldelser

5/5 1